Registrasie sluit op 10 Oktober 2010
Let wel: Weens die moeilikheidsgraad, word klasgroottes tot maksimum agt deelnemers beperk.
KLAS 1:
Hoe om ysblokkiehouers vol te maak.
Stap-vir-stap met 'n skyfievertoning.
Maandae en Woensdae, 19:00 tot 21:00 vir vier weke.
KLAS 2:
Die rol toiletpapier - Ruil hy homself om?
Ronde tafel bespreking. Saterdae 12:00 tot 14:00 vir twee weke.
KLAS 3:
Is dit moontlik om te urineer deur die sitplek op te lig en die vloer, mure en bad te vermy?
Groepoefening. Saterdae 10:00 tot 12:00 vir twee weke.
KLAS 4:
Fundamentele verskille tussen die wasgoedmandjie en die vloer. Met foto-illustrasie en verklarende grafika.
Saterdae 14:00 tot 16:00 vir drie weke.
KLAS 5:
Aandete-skottelgoed -
Video-voorbeelde ter illustrasie.
Dinsdae en Donderdae van 19:00 tot 21:00 vir vier weke.
KLAS 6:
Leer hoe om goed te vind deur op die regte plekke te kyk sonder om die huis om te keer en te skree.
Oop forum. Maandae 20:00 tot 22:00.
KLAS 7:
Hoekom dit nie sleg vir jou gesondheid is as jy vir haar blomme koop nie.
Grafika en klankkasette. Drie aande: Maandag, Woensdag, Vrydag
van 19:00 tot 21:00.
KLAS 8:
Ware mans vra aanwysings as hulle verdwaal - Persoonlike getuienisse.
Dinsdae om 18:00. Lokaal sal later aangewys word.
KLAS 9:
Is dit geneties moontlik om stil te sit terwyl sy parallel parkeer?
Bestuursimulasies. Saterdae 12:00 tot 14:00 vir vier weke.
KLAS 10:
Hoe om die ideale Inkopie-gesel te wees. Ontspanningsoefeninge, meditasie en asemhalingsoefeninge.
Ontmoet Dinsdae en Donderdae van 19:00 tot 21:00 vir vier weke.
KLAS 11:
Hoe om serebrale atropofie teen te werk - Onthou verjaarsdae, huweliksherdenkings en ander belangrike datums.
Sluit in: Hoe om te bel as jy laat is, Serebrale skokterapiesessies en volle lobotomiee in.
Drie aande: Maandae, Woensdae en Vrydae van 19:00 tot 21:00 vir vier weke.
KLAS 12:
Die stoof en oond - Wat dit is, waar dit is en hoe dit gebruik word.
Praktiese demonstrasies. Dinsdae om 18:00. Lokaal sal later bepaal word.
Diplomas sal aan die oorlewendes uitgedeel word !
No comments:
Post a Comment